عارضه یابی زنجیره تامین با استفاده از استاندارد CSCMP – دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

عارضه یابی زنجیره تامین با استفاده از استاندارد CSCMP

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

مدل GSCF

این مدل در سال 1994 توسط دانشگاه اوهایو[1] و فروم جهانی زنجیره تامین ایجاد گردید. مدل GSCF، مدیریت زنجیره تامین را یکپارچگی فرآیندهای کلیدی کسب و کار از مصرف‌کننده نهایی تا تامین‌کننده اصلی که محصول، خدمت و اطلاعات ارزش‌زا برای مشتریان و سهامداران فراهم می‌آورد، عنوان نمود. انجمن جهانی زنجیره تامین 8 فرآیند کلیدی را در کل زنجیره تامین شناسایی کردند که هسته مدیریت زنجیره تامین را تشکیل می‌دهند. این هشت فرآیند در محدوده‌ی زنجیره تامین در جریان بوده و دپارتمان‌ها و همچنین سازمان‌های عضو در این زنجیره را یکی پس از دیگری در می‌نوردند. بنابراین همان‌طور که از تعریف فرآیند نیز بر می‌آید، محدود به یک دپارتمان یا سازمان نبوده و در کل زنجیره تامین از تامین‌کنندگان اولیه تا مشتری نهایی و مصرف‌کنندگان ادامه دارند. این فرآیندها عبارتند از (لامبرت[2] و همکاران، 1998؛ 2000؛ 2001؛ 2005):

  • فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری؛
  • فرآیند مدیریت خدمات مشتری؛
  • فرآیند مدیریت تقاضا؛
  • فرآیند برآورده‌سازی سفارشات؛
  • فرآیند مدیریت جریان تولید؛
  • فرآیند مدیریت ارتباط با تامین کنندگان؛
  • فرآیند توسعه محصول و تجاری سازی آن؛
  • فرآیند مدیریت ارجاع.

از بین 8 فرآیند کلیدی فوق، فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ارتباط با تامین کننده، زمینه را برای اتصال سازمان با شرکای خارجی سازمان و امتداد حلقه‌های زنجیره تامین فراهم می‌کند. همچنین میزان اهمیت هر یک از این فرآیندهای اصلی با توجه به نوع سازمان می‌تواند متفاوت باشد.

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

عارضه یابی زنجیره تامین با استفاده از استاندارد CSCMP

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 عارضه یابی زنجیره تامین با استفاده از استاندارد CSCMP

این نوشته در پایان نامه ارشد ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.