پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه  ایران در شهرستان رشت- قسمت 2

. بیمه مسئله جدید و مهمی است که مناقشه‌های بسیاری را پدید آورده است.  با توجه به عدم استفاده گسترده از بازاریابی الکترونیکی در بیمه اهمیت تحقیق در این مسئه دو چندان و نیز با توجه به اینکه هم اکنون عصر اطلاعات و فناوری است ضرورت این تحقیق بیشتر احساس می گردد چرا که این پژوهش موثر بودن بازاریابی الکترونیکی را برای آحاد جامعه روشن خواهد نمود و اطلاعاتی در زمینه کاربرد بازاریابی الکترونیکی و تأثیر گذاری آن در گسترش فرهنگ بیمه خواهد داشت و نتایج حاصل از این پژوهش می تواند برای دفاتر بیمه، وزارت بازرگانی و وزارت بازرگانی می تواند موثر واقع گردد.تحقیق حاضر می کوشد با بررسی اهمیت صنعت بیمه و همچنین بازاریابی الکترونیکی به ارائه راهکارهایی در جهت گسترش فرهنگ بیمه از طریق بازاریابی الکترونیکی بپردازد. همچنین جذابیت این موضوع از نظر محقق و با توجه به گسترش فناوری در جهان و بررسی تأثیر آن بر بیمه که از نظر مردم بیمه پشتوانه خوبی برای آنها محسوب می گردد و علاقه مندی به تحقیق و تفحص در این باب ضرورت انجام این تحقیق را دو چندان نمود. البته نتایج به دست آمده از این تحقیق بسیار سازنده بوده و می تواند مورد استفاده همه آحاد و مسئولین بیمه در این خصوص قرار گیرد.

1-4- اهداف پژوهش

1-4-1- هدف اصلی پژوهش

توجه به روند رشد فناوری اطلاعات و همچنین اهمیت بیمه در زندگی هر شخص  هدف اصلی این تحقیق  بررسی نقش  و تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه  در کشور می باشد.

1-4-2- اهداف کاربردی پژوهش

نتایج این تحقیق می تواند مورد استفاده شرکت های بیمه، پژوهشگران بیمه، دانشگاه ها ، اساتید،
دانشجویان و … قرار گیرد.

1-4-3- اهداف ویژه پژوهش

تعیین عوامل توانمند ساز جامعه در گسترش فرهنگ بیمه

تعیین راهکارهای اجرایی برای گسترش فرهنگ بیمه

تعیین میزان تأثیر بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه

تعداد صفحه :115

قیمت :37500 تومان

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد

و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت  [email protected]