پایان نامه ارشد رشته مهندسی صنایع : بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

اهميت و ضرورت انجام تحقيق

نقش بسته‌بندي در موفقيت فروش بر هيچ کس پوشيده نيست و بسته‌بندي خوب مي‌تواند موجب افزايش تحرک مديران شده و سود زيادي را نصيب واحد توليد نمايد. نقش بسته‌بندي رساندن پيام کالاي بسته‌بندي شده به مصرف کننده است، در عين حال بسته‌بندي موجب افزايش طول عمر محتوي خود شده و جاذبه‌هاي تبليغاتي را در رابطه با مصرف کننده و بويژه در مقابل کالاي رقيب بوجود مي‌آورد (صداقت، 1375 : 19). نحوه بسته‌بندي و پوشش يک کالا مي‌تواند مبين جايگاه محصول، مقرون به صرفه بودن، قابليت اعتماد، دوام و ساير ويژگي‌هاي محصول در بازار باشد.

جايگاه يابي از مصاديق مديريتي انگيزشي مي‌باشد و در واقع با طراحي و بسته‌بندي مناسب، نوعي کدگذاري در فرآيند انتقال پيام و نوعي وفاداري در مصرف کننده ايجاد کرده و مي‌توان براي هر کالا يک مدل ارتباطي منحصر به فرد را تعيين و بکارگيري نمود. بر اين اساس مي‌توانيم به اهميت و ضرورت تحقيق و بررسي تأثير مولفه‌هاي بسته‌بندي بر رفتار مصرف کنندگان مواد غذايي پي ببريم زيرا يکي از زمينه‌هاي پويا و ديناميک بسته‌بندي به فروش رسيدن مواد غذايي در بازار رقابت و تجارت است.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان 

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها