پایان نامه ارشد در مورد : عوامل اصلی بازاریابی رابطه‌مند

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

با توجه به نتایج بدست‌آمده از تحقیق، متغیر اعتماد از نظر مدیران، خبرگان بانک تجارت و مشتریان این بانک، بالاترین اهمیت را در رضایت مشتری دارد. در خصوص عملکرد بانک تجارت نیز در زمینه این متغیر باید گفت، بهترین عملکرد در زمینه اعتمادسازی بوده است؛ بنابراین برای حفظ این جایگاه و حداکثر نمودن رضایتمندی مشتریان، مدیران بانک مورد مطالعه باید بیشترین توجه و سرمایه‌گذاری خود را صرف آموزش کارکنان در یادگیری امور بانکی و رفتار اعتماد برانگیز آنان در نقل و انتقال وجوه بانکی و صورتحساب‌ها کند.

دومین عامل مهم از نظر مشتریان تعهد است. این عامل از نظر مدیران و خبرگان بانک تجارت به عنوان سومین عامل مهم در رضایتمندی مشتریان شناسایی گردید. تعهد به وعده‌های داده شده وسیله‌ای برای دستیابی به رضایتمندی، حفظ مشتریان و تضمین سودآوری طولانی‌مدت آنان است که باعث به وجود آمدن اعتماد در مشتریان می‌شود. فابین[1] به شرکت‌های خدماتی که به مشتریان وعده می‌دهند ولی به آن‌ها عمل نمی‌کنند هشدار می‌دهد که با ریسک‌های زیر مواجه خواهند شد [79]:

  1. نارضایتی کارکنانی که با مشتریان سروکار دارند: کارکنانی که توانایی برآورده کردن انتظارات مشتریان را ندارند افسرده شده و این موجب کاهش بهره‌وری کارکنان می‌شود.
  2. نارضایتی مشتری: عدم انجام تعهدات و وعده‌ها ذهنیت مشتریان را نسبت به شرکت خدشه‌دار کرده و باعث می‌شود مشتریان بالقوه شرکت از دست بروند.

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات

این نوشته در پایان نامه ارشد ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.