پایان نامه ارشد در مورد : رضایت مشتری با توسعه عملکرد کیفی بانک ها

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

مدیریت کیفیت خدمات بانکی با  استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

  • ابزار و روش های جمع آوری داده ها

جهت جمع آوری داده ها در این تحقیق، از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. جهت نگارش ادبیات تحقیق از روش کتابخانه ای، مجلات علمی و پایگاههای علمی مختلف استفاده شده است و داده های اصلی تحقیق با روش میدانی و از طریق پرسشنامه و انجام مصاحبه بدست آمده است.

پرسشنامه گروه اول  و دوم شامل دو دسته پرسشنامه به صورت نیمه باز و بسته به منظور شناسایی معیارهای کیفی مشتریان طراحی گردید. پرسشنامه اول بصورت نیمه باز، جهت انتخاب مهمترین معیارهای کیفی انتخاب یک بانک، از میان مجموعه معیارهای بدست آمده از مطالعات کتابخانه ای و بومی سازی شده توسط مصاحبه با 15 نفر از خبرگان بانکی مرتبط با مشتریان  برای هر گروه از مشتریان کلیدی طراحی شده است که در قسمت اول مشتریان به درجه بندی معیارهای تعیین شده بر اساس روش دلفی ساعتی با طیف 10-1 پرداختته و در بخش دوم از پاسخگویان خواسته شد تا معیارهای پیشنهادی خود را اعلام کنند.در این مرحله معیارهایی با اوزان بالاتر از 7 به عنوان مهمترین معیارهای کیفی مشتریان شناسایی گردید. در پرسشنامه دوم معیار هایی پیشنهادی مشتریان و معیارهای با اوزان بالاتر از 6.5 مجددا به روش دلفی ساعتی مورد ارزیابی قرار گرفته است. این پرسشنامه ها در پیوست موجود است.

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 مدیریت کیفیت خدمات بانکی با  استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی

این نوشته در پایان نامه ارشد ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.