شناسایی رابطه بین کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی-دانلود پایان نامه ارشد مدیریت

 سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین تأثیر اعتماد و در نظر داشتن تبلیغات اینترنتی

قسمتی از متن پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

روستا و خویه (1388) مزایای تبلیغات اینترنتی را موارد زیر می­دانند:

  • اطلاع رسانی دقیق و کامل به مخاطبان
  • هزینه کم
  • گسترده بودن محدوده جغرافیایی
  • نظارت دقیق و ارزیابی
  • قابلیت تعاملی
  • فرصت ایجاد شده

همچنین گلچین فر و بختایی (1384) سایر مزایای تبلیغات اینترنتی را چنین بازگو می­نمایند :

  • ایجاد ارتباط دوطرفه: تبلیغات اینترنتی یک ارتباط دوطرفه بین تبلیغ­کننده و مخاطب ایجاد می کند. مخاطبان نه تنها تبلیغات را دریافت می‌کنند، بلکه قادرند بازخور بدهند و سئوالات خود را در مورد محصولات، با تبلیغ‌کنندگان مطرح کنند.
  • ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات: تبلیغات اینترنتی با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم می‌سازد. این قابلیت، غالباً منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری می گردد.
  • توانایی هدف­گیری ایستا و پویای مشتریان: در تبلیغات اینترنتی از روش­های متنوعی برای هدف­گیری مشتریان به مقصود انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات بصورت ایستا یا پویا بهره گیری می گردد. این روشها ممکن می باشد بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات باشند.
  • دسترسی جهانی و شبانه‌روزی: تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی می باشد و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس می‌باشد که این موجب افزایش قابلیت نظاره و گسترش بازار آن می گردد.
  • ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان: تبلیغات اینترنتی دارای ویژگی نمایش، نگهداری و بروز رسانی آسان می باشد که این به دلیل ماهیت دیجیتالی آن می‌باشد. کاهش فرایند تهیه و اجرای تبلیغات مانند نتایج این ویژگی تعبیر می گردد.
  • قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا: تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی، از قابلیت ردگیری و اندازه‌گیری بالایی برخوردار می باشد. از روش­های گوناگونیبرای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی تبلیغات اینترنتی بهره گیری می گردد.
  • طراحی پیام آگهی: به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، می‌توان پیام­ها را برای جذب نیازها و خواسته‌های معین مخاطبان، طراحی نمود. هنگامی که ما دقیقاً مخاطبان را شناسایی می‌کنیم، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته‌های آنها به دست می‌آید. از این روپیام آگهی ما بسیار جذاب‌‌تر خواهد بود.
  • قابلیت فروش: در این نوع از تبلیغات پس از نمایش آگهی می‌توان بلافاصله فروش را نیز انجام داد.
  • محدودیت‌های تبلیغات اینترنتی

محمدیان (1385) محدودیت­های تبلیغات اینترنتی را چنین بازگو می­نماید:

  • مشخصات و ویژگی­های مخاطبان: اکثر کاربران اینترنت به محصولات و تکنولوژی مربوط به رایانه علاقه‌مند هستند و از اینرو اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات مرتبط با رایانه می باشد. تنها 14 درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از 10 درصد آن برای اتومبیل، مسافرت و خدمات مالی می باشد. به علاوه غالب کاربران اینترنت در گروه سنی خاصی قرار دارند که این امر موجب کاهش مخاطبین این نوع از تبلیغات می گردد.
  • ازدحام[1]: با زیاد شدن تعداد آگهی‌های تبلیغاتی، احتمال مورد توجه قرار گرفتن آگهی‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

[1]. Clutter

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

  1. بین توجه تبلیغات و اعتماد تبلیغات چه ارتباط­ای هست؟
  2. بین اعتماد تبلیغات و کلیک تبلیغات چه ارتباط­ای هست؟
  3. بین توجه تبلیغات و کلیک تبلیغات چه ارتباط­ای هست؟
  4. بین کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی چه ارتباط­ای هست؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین تأثیر اعتماد و در نظر داشتن تبلیغات اینترنتی  با فرمت ورد