دانلود پایان نامه ارشد: ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﺒﮏﺳ رﻫﺒﺮی و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ واﺣﺪﻫﺎی ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎی ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ، ﺗﻬﯿﻪ و ﺳﺎﺧﺖ ﻧﻔﺘﯽ اﯾﺮان)- قسمت 2

2-4 ﺳﻦ…………………………………………………………………………………………. 93

 

-3-2-4 ﻣﯿﺰان ﺗﺤﺼﯿﻼت……………………………………………………………………………. 94

 

-4-2-4 ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر…………………………………………………………………………………… 95

 

-3-4 آﻣﺎر ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺷﺪه ﺑﺮاﺳﺎس ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ…………………….. 96

 

-4-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی 101…………………………………………….. …………………………..

 

-5-4آﻣﺎر اﺳﺘﻨﺒﺎﻃﯽ……………………………………………………………………………………. 102

 

-6-4 ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺗﺎﯾﯿﺪی ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ…………………………………………………………. 102

 

-1-6-4 ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی 103…………………………….. …………………………..

 

-2-6-4 ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ……………………………………………… 107

 

-3-6-4 ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ……………………………………….. 110

 

-7-4 آزﻣﻮن ﻓﺮﺿﯿﺎت ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺗﻮﺳﻂ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ……………………………………………………… 113

 

-1-7-4 ﺑﺮرﺳﯽ ﭼﻬﺎر ﻓﺮﺿﯿﻪ اﺻﻠﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ اول 113………… …………………………..

 

-2-7-4 ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻪ ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ دوم 120…………… …………………………..

 

-3-7-4 ﺑﺮرﺳﯽ دﯾﮕﺮﻓﺮﺿﯿﺎت ﻓﺮﻋﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم 132………. …………………………..

 

ﻓﺼﻞ ﭘﻨﺠﻢ 143………………………………………………………………………. …………………………..

 

-1-5 ﻣﻘﺪﻣﻪ……………………………………………………………………………………………. 144

 

-2-5 ﺧﻼﺻﻪ ﭘﮋوﻫﺶ…………………………………………………………………………………. 144

 

-3-5 ﺑﺮرﺳﯽ ﯾﺎﻓﺘﻪﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ………………………………………………………………………. 146

 

-1-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ اﺻﻠﯽ :1 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ…………………………….. 146

 

-1-1-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :1-1 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ 147 ……………..

 

-2-1-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :2-1 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ……… 148

 

-3-1-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :3-1 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ……… 149

 

-2-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ اﺻﻠﯽ :2 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ……………………. 149

 

-1-2-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :1-2 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ.150

 

-2-2-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :2-2 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ..151

 

-3-2-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :3-2 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ152

 

-3-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ اﺻﻠﯽ :3 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ 153….. …………………………..

 

-1-3-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :1-3 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی ﺗﺤﻮل ﮔﺮا و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ….. 154

 

-2-3-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :2-3 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی ﺗﺒﺎدل ﮔﺮا و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ….. 154

 

-3-3-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :3-3 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی اﻧﻔﻌﺎﻟﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ 155 ……………..

 

-4-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ اﺻﻠﯽ :4 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺰ ﺑﻪ

 

ﻃﻮر ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ……………………………………………………………………………. 156

 

-1-4-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :1-4 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﻌﺪ

 

ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ…………………………………. ..157

 

-2-4-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :2-4 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای

 

ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ 157…………………………. …………………………..

 

-3-4-3-5 ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ :3-4 راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ

 

ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ 158…………………………. …………………………..

 

-4-5 اراﺋﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﮐﺎرﺑﺮدی……………………………………………………………………….. 160

 

-5-5 ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﺑﺮای ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت آﺗﯽ…………………………………………………………………… 161

 

-6-5 ﻣﺤﺪودﯾﺘﻬﺎی ﭘﮋوﻫﺶ…………………………………………………………………………… 163

 

ﻣﻨﺎﺑﻊ و ﻣﺮاﺟﻊ…………………………………………………………………………………………. 165

 

ﭘﯿﻮﺳﺖ…………………………………………………………………………………………………. 176

 

ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺟﺪاول ، اﺷﮑﺎل و ﻧﻤﻮدارﻫﺎ

ﺷﮑﻞ :1-1 ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ………………………………………………………………………. 13

 

ﺷﮑﻞ :1-2 اﻟﮕﻮی رﻫﺒﺮی ﺗﻤﺎم ﻋﯿﺎر ﺑﺎس و آووﻟﯿﻮ…………………………………………………….. 32

ﺷﮑﻞ : 2-2 ﻣﺪل رﻓﺘﺎر ﻣﻨﻄﻘﯽ آﯾﺰن………………………………………………………………….. 63

 

ﺷﮑﻞ : 3-2 ﻣﺪل رﻓﺘﺎر ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﺎﻓﺘﻪ آﯾﺰن……………………………………………………… 64

ﺷﮑﻞ : 4-2 ﻣﺪل رﻓﺘﺎر ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺷﺪه آﯾﺰن و ﻓﯿﺸﺒﯿﻦ……………………………………………… 64

ﺷﮑﻞ : 5-2 ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ……………………………………………………………………… 72

ﺷﮑﻞ : 1-3 ﻣﺮاﺣﻞ اﻧﺠﺎم ﺗﺤﻘﯿﻖ………………………………………………………………………. 75

ﺟﺪول: 1-3 ﺟﺪول ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﻨﺪی ﺳﻮاﻻت ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی……………………. 81

ﺟﺪول: 2-3 ﺟﺪول ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﻨﺪی ﺳﻮاﻻت ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ………………… 81

ﺟﺪول : 3-3 ﺟﺪول ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﻨﺪی ﺳﻮاﻻت ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ…………. 81

ﺟﺪول : 4-3 ﻃﯿﻒ ﻟﯿﮑﺮت…………………………………………………………………………….. 82

ﺟﺪول : 5-3 ﻣﻘﺎدﯾﺮ آﻟﻔﺎی ﮐﺮوﻧﺒﺎخ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ………………………………………………………… 84

ﺷﮑﻞ : 1-4 ﻣﺮاﺣﻞ اﻧﺠﺎم ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ داده ﻫﺎ……………………………………………………… 92

ﺟﺪول : 1-4 ﺟﺪول ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺟﻨﺴﯿﺖ ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن……………………………………………. 92

ﻧﻤﻮدار : 1-4 ﻧﻤﻮدار ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺟﻨﺴﯿﺖ ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن……………………………………………. 93

ﺟﺪول : 2-4 ﺟﺪول ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺳﻦ ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن………………………………………………… 93

ﻧﻤﻮدار : 2-4 ﻧﻤﻮدار ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺳﻦ ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن………………………………………………… 94

ﺟﺪول : 3-4 ﺟﺪول ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺗﺤﺼﯿﻼت ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن………………………………………….. 94

ﻧﻤﻮدار : 3-4 ﻧﻤﻮدار ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺗﺤﺼﯿﻼت ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن………………………………………….. 95

ﺟﺪول : 4-4 ﺟﺪول ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن………………………………………….. 95

ﻧﻤﻮدار : 4-4 ﻧﻤﻮدار ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر ﭘﺎﺳﺦ دﻫﻨﺪﮔﺎن………………………………………….. 96

ﺟﺪول : 5-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﺗﺸﮑﯿﻞ دﻫﻨﺪه ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی ﺗﺤﻮل ﮔﺮا…………………………. 96

ﺟﺪول : 6-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﺗﺸﮑﯿﻞ دﻫﻨﺪه ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی ﺗﺒﺎدل ﮔﺮا………………………… 97

ﺟﺪول : 7-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﺗﺸﮑﯿﻞ دﻫﻨﺪه ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی اﻧﻔﻌﺎﻟﯽ……………………………. 97

ﺟﺪول : 8-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﺗﺸﮑﯿﻞ دﻫﻨﺪه ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ…….. .     98

ﺟﺪول : 9-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﺗﺸﮑﯿﻞ دﻫﻨﺪه ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ…………………… 98

ﺟﺪول : 10-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﺗﺸﮑﯿﻞ دﻫﻨﺪه ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ…….. .     98

ﺟﺪول : 11-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﮔﻮﯾﻪ ﻫﺎی ﺗﺸﮑﯿﻞ دﻫﻨﺪه ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ………………………… 99

ﺟﺪول : 12-4 ﺟﺪول آﻣﺎر ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ ﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ…………………………………………………. 99

ﺟﺪول : 13-4 ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی…………………………………………………………… 101

ﻧﻤﻮدار : 5 -4 ﻧﻤﻮدار ﺗﻮزﯾﻊ ﻓﺮاواﻧﯽ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی…………………………………………………….. 101

ﺷﮑﻞ : 2-4 ﻣﺪل اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی در ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺨﻤﯿﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪارد……………………….. 105

ﺷﮑﻞ : 3-4 ﻣﺪل اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی در ﺣﺎﻟﺖ ﻋﺪد ﻣﻌﻨﺎداری………………………….. 106

 

ﺟﺪول : 14-4 ﺷﺎﺧﺼﻬﺎی ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی………………………….. ……………. 107

 

ﺷﮑﻞ : 4-4 ﻣﺪل اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺨﻤﯿﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪارد…….. …………….. 108

ﺷﮑﻞ : 5-4 ﻣﺪل اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﺣﺎﻟﺖ ﻋﺪد ﻣﻌﻨﺎداری ………………………. 109

ﺟﺪول : 15-4 ﺷﺎﺧﺼﻬﺎی ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ……………………………………… 110

ﺷﮑﻞ : 6-4 ﻣﺪل اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ در ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺨﻤﯿﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪارد … …………… 111

ﺷﮑﻞ : 7-4 ﻣﺪل اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ در ﺣﺎﻟﺖ ﻋﺪد ﻣﻌﻨﺎداری…. ……………… 112

ﺟﺪول : 16-4 ﺷﺎﺧﺼﻬﺎی ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ…………………. …………… 112

ﺷﮑﻞ : 8-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ اول…………………………………………………………………… 114

ﺷﮑﻞ : 9-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ اول در ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺨﻤﯿﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪارد…………………….. ………………… 115

ﺷﮑﻞ : 10-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ اول در ﺣﺎﻟﺖ ﻣﻌﻨﺎداری……………………………………………… 116

ﺟﺪول : 17-4 ﺷﺎﺧﺼﻬﺎی ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ اول………………………………………. 116

ﺟﺪول : 18-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ………… 118

ﺟﺪول : 19-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ…………. 118

ﺟﺪول : 20-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ     119

ﺟﺪول : 21-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ

ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ…………………………………………………………………………………….. 120

ﺷﮑﻞ : 11-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ دوم…………………………………………………………………. 121

ﺷﮑﻞ : 12-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ دوم در ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺨﻤﯿﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪارد……………………………………… 122

ﺷﮑﻞ : 13-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ دوم در ﺣﺎﻟﺖ ﻣﻌﻨﺎداری…………………………………………….. 123

ﺟﺪول : 22-4 ﺷﺎﺧﺼﻬﺎی ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ دوم………………………………………. 123

ﺟﺪول : 23-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎری……………. 125

ﺟﺪول : 24-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای…………….. 125

ﺟﺪول : 25-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ…………….. 126

ﺟﺪول : 26-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ

ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ…………………………………………………………………………………….. 127

ﺟﺪول : 27-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ

ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ…………………………………………………………………………………….. 128

ﺟﺪول : 28-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ

ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ………………………………………………………………………………………….. 129

ﺟﺪول : 29-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ

اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ……………………………………………………………………. 129

ﺟﺪول : 30-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ

اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ……………………………………………………………………. 130

ﺟﺪول : 31-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ

اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ……………………………………………………………………. 131

ﺷﮑﻞ : 14-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم………………………………………………………………… 132

ﺷﮑﻞ : 15-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم در ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺨﻤﯿﻦ اﺳﺘﺎﻧﺪارد…………………………………….. 133

 

ﺷﮑﻞ : 16-4 ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم در ﺣﺎﻟﺖ ﻣﻌﻨﺎداری…………………………………………….. 134

 

ﺟﺪول : 32-4 ﺷﺎﺧﺼﻬﺎی ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم……………………………………… 135

ﺟﺪول : 33-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎری

ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ……………………………………………………………………………………… 136

ﺟﺪول : 34-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ راﺑﻄﻪ ای

ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ……………………………………………………………………………………… 137

ﺟﺪول : 35-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻮم ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی و ﺑﻌﺪ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ

ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ……………………………………………………………………………………… 139

ﺟﺪول : 36-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی ﺗﺤﻮل ﮔﺮا و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای

ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ………………………………………………………………………………………….. 140

ﺟﺪول : 37-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی ﺗﺒﺎدل ﮔﺮا و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای

ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ………………………………………………………………………………………….. 141

ﺟﺪول : 38-4 ﺟﺪول ﻧﺘﺎﯾﺞ اﺟﺮای ﻣﺪل ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﯿﺎن ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮی ﺗﺤﻮل ﮔﺮا و ﻧﯿﺖ ﺑﺮای

ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ………………………………………………………………………………………….. 142

ﺟﺪول : 1-5 ﻧﺘﺎﯾﺞ آزﻣﻮن ﻓﺮﺿﯿﺎت…………………………………………………………………… 159

 

ﻓﺼﻞ اول

ﮐﻠﯿﺎت ﺗﺤﻘﯿﻖ

ﻓﺼﻞ اول- ﮐﻠﯿﺎت ﺗﺤﻘﯿﻖ                                                                                        2

-1-1 ﻣﻘﺪﻣﻪ

در اﯾﻦ ﻓﺼﻞ از ﺗﺤﻘﯿﻖ، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﺗﺤﻘﯿﻖ، ﺑﻪ ﺑﯿﺎن ﻣﺴﺎﻟﻪ اﺻﻠﯽ ﭘﮋوﻫﺶ و ﺗﺸﺮﯾﺢ و ﺑﯿﺎن ﻣﻮﺿﻮع، ﺿﺮورت اﻧﺠﺎم ﺗﺤﻘﯿﻖ، اﻫﺪاف ﺗﺤﻘﯿﻖ و ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت و ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﻧﺠﺎم ﮔﺮﻓﺘﻪ ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد و ﺳﭙﺲ ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ اراﺋﻪ ﻣﯽ ﮔﺮدد. در اداﻣﻪ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﻪ ﻃﻮر ﺧﻼﺻﻪ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ و در ﭘﺎﯾﺎن ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ و ﻗﻠﻤﺮو ﺗﺤﻘﯿﻖ اراﺋﻪ ﻣﯽ ﮔﺮدد.

 

-2-1 ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﻮﺿﻮع و ﺑﯿﺎن ﻣﺴﺎﻟﻪ

 

در ﺷﺮاﯾﻄﯽ ﮐﻪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎ ﺑﻪ ﺳﻮی ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ رﻗﺎﺑﺘﯽ ﺷﺪن ﭘﯿﺶ ﻣﯽ روﻧﺪ، ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل اﻓﺰاﯾﺶ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎﯾﺸﺎن در دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺑﻌﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ از ﻃﺮﯾﻖ آﻧﻬﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت رﻗﺎﺑﺘﯽ ﺧﻮد را اﻓﺰاﯾﺶ دﻫﻨﺪ. ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ در ﺟﻬﺖ دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﺰﯾﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ، داﻧﺶ اﺳﺖ. در ﻫﻤﯿﻦ راﺳﺘﺎ اﺳﺘﻔﺎده رو ﺑﻪ رﺷﺪ از داﻧﺶ در ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎ، ﺳﻬﻢ زﯾﺎدی در ﻇﻬﻮر ﺗﺌﻮری ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ داﺷﺘﻪ اﺳﺖ (اراﻧﺪا و ﻓﺮﻧﺎﻧﺪز1، (2002 و در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪه اﺳﺖ ﮐﻪ اﯾﻦ ﺗﺌﻮری ﯾﮑﯽ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ در ادﺑﯿﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت ﺑﺎﺷﺪ. در اﯾﻦ ﻣﯿﺎن ﻣﺤﻘﻘﺎن زﯾﺎدی اﺷﺎره ﻧﻤﻮده اﻧﺪ ﮐﻪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺮای دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ در اﻗﺘﺼﺎد ﺑﺎﯾﺪ داﻧﺶ درون ﺧﻮد