دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

مقدمه

بازاريابي فعاليتي است که  طي آن نيازها و خواسته‌هاي تأمين نشدۀ مشتريان، تعيين مي‌شوند. ميزان اهميت اين نيازها و خواسته‌ها، تعيين بازار هدفي که شرکت در آن داراي بالاترين قابليت خدمت رساني است. بازاريابي پويا، هنر فروختن آنچه که توليد شده نيست، بلکه آگاهي نسبت به آن چيزي است که بايد توليد شود. آنچه که بقا و رشد واحدها را تضمين مي‌کند حمايت از ناحيه مصرف کننده آن هم با ارائه تقاضاي خريد مکرر مي‌باشد. (کاتلر،1382 : 10)

نقش بسته‌بندي به عنوان ابزاري جهت برقراري ارتباط با مصرف‌کننده و انتخاب مارک‌هاي تجاري  دائما در حال رشد مي‌باشد جهت تحقق اهداف ارتباطي لازم است که اطلاعات کافي در رابطه روانشناسي مصرف کننده توسط توليدکنندگان کسب شود. اين موضوع جهت درک واکنش مصرف کننده نسبت به بسته‌بندي کالاي ضروري لازم است. بسته‌بندي محصولات نوعي علم، هنر و تکنولوژي حمايت از محصولات درمقابل آلودگي و خطرات ناشي از حمل و نقل و ذخيرة مناسب محصولات است. در حوزة بازاريابي بسته‌بندي يک روش جذاب جهت انتقال پيام در رابطة با محصول به مشتريان مي‌باشد. همچنين اين امکان را فراهم مي‌سازند که محصولات مختلف به صورت واحد و منسجم محافظت شوند. بنابراين لازم است که تلاش‌هاي زيادي در جهت افزايش کارآيي بسته‌بندي‌هاي صورت بگيرد به همين دليل است که رسانه‌هاي قديمي نيز مسير فعاليت خود را به سوي تبليغات در هنگام خريد سوق داده اند.

در اين فصل کليات مربوط به پژوهش حاضر مورد بررسي قرار مي­گيرد به اين ترتيب که در ابتدا به شرح و بيان مسأله پژوهشي پرداخته مي‌شود تا مباني لازم جهت توجيه  چرائي انجام پژوهش حاضر فراهم آيد. در ادامه اهداف پژوهش بيان مي‌شود و به تبع اين اهداف فرضيه­هاي پژوهش ارائه مي­شوند. سپس قلمرو پژوهش به لحاظ موضوعي، زماني و مکاني معين مي‌شود و روش مورد استفاده در پژوهش حاضر به اختصار توضيح داده مي‌شود. در نهايت نيز به تعريف کاربردي واژه‌هاي پژوهش پرداخته مي‌شود. 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

پایان نامه بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

پایان نامه بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان 

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها