بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها – پایان نامه ارشد مهندسی صنایع

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

گروه‌هاي مختلف خريداران

خريداران به دو گروه عمده تقسيم مي‌گردند:خريداران از نظر خصوصيات کمي و خريداران از نظر انگيزشي

الف- خريداران از نظر خصوصيات کمي

1- افزايش و تحرک جمعيت

2- افزايش درآمد

3- زياد شدن اوقات فراغت

افزايش جمعيت چه به صورت حرکت زماني[1] و چه به صورت حرکت مکاني، در افزايش فروش کالاها و خدمات مؤثر است. در ملاحظه افزايش جمعيت بهتر است، به گروه‌هاي سني توجه شود تا با توجه به خواسته‌هاي سني، در توليد کالا و ايجاد خدمات اقدام نمود.

افزايش درآمد شخصي، قدرت خريد در افرادرا افزايش مي‌دهد و اوقات فراغت زياد موجب مي‌شود تا مردم به سرگرمي روي آورند و خريد بعضي از کالاها مي‌تواند سرگرمي بوجود آورد.

ب- خريداران از نظر انگيزشي

خريد هر فرد از عوامل پيچيده رواني چون انگيزه‌ها متشکل مي‌شود. برنامه‌ريزي بازاريابي نمي‌تواند بدون توجه به اين عوامل موفق شود. براي پيروزي در بازار بايد از انگيزه‌هاي پنهاني مردم آگاه شد و در افزايش فروش از آن‌ها استفاده کرد. از جمله اين انگيزه‌ها مي‌توان از انگيزه‌هاي شخصي (رفع نيازهاي اوليه، نيازهاي لذت‌جويي و نياز به ايمني)، انگيزه‌هاي اجتماعي (زندگي خانوادگي، تقليد از ديگران و تابع مد بودن) و انگيزه‌هاي اقتصادي نام برد. (عسگريان، 1389).

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

پایان نامه بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

پایان نامه بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان 

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها