بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها – دانلود پایان نامه رشته مهندسی صنایع

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

تصميم‌گيري مصرف‌کننده

سه ديدگاه در زمينه تصميم‌گيري مصرف‌کننده وجود دارد که عبارتند از :

1- ديدگاه سنتي‌ تصميم‌گيري: ديدگاه سنتي تصميم‌گيري تأکيد بر رويکرد خودگرا و اطلاعات پردازانه در مورد خريد مصرف‌کننده دارد. در اين ديدگاه تصميمات يا با درگيري ذهني بالا[1] و يا با درگيري ذهني پائين[2] اتخاذ مي‌شود. تحت شرايط درگيري ذهني پائين تصميم‌گيري محدود صورت مي‌گيرد و رفتار جستجوگري کمتري از مصرف‌کننده سر مي‌زند. تحت اين شرايط ارزيابي بديل به  صورت حداقل مي‌باشد. در تصميم‌گيري محدود انتخاب ميان مارک‌هاي جايگزين به طريقي نسبتاً ساده انجام مي‌گيرد و از قواعد ساده شده تصميم استفاده مي‌شود. تحت شرايط درگيري ذهني بالارفتار جستجوگري گسترده از مصرف‌کننده سر مي‌زند. همچنين ارزيابي بديل‌ها به صورت گسترده‌اي صورت مي‌پذيرد و انتخاب تحت اين شرايط پيچيده و مشکل است.

2- ديدگاه تجربي[3]: اين ديدگاه مصرف‌کنندگان را علاوه بر انديشمند «احساس‌مند» نيز در نظر مي‌گيرد، بدين ‌معنا که آن‌ها بسياري از محصولات را براي احساسات، تصورات ذهني و هيجانات که محصولات مزبور ايجاد مي‌کنند، مصرف مي‌نمايند. ديدگاه تجربي اين شناخت را ايجاد مي‌کند که محصولات داراي معاني نمادين ذهني براي مصرف‌کنندگان هستند. از ديدگاه تجربي شناخت مسئله ناشي از تشخيص وجود اختلاف بين حالت‌هاي عاطفي واقعي و مطلوب مي‌باشد. در اين ديدگاه فرآيند جستجو شامل اطلاعات‌يابي در رابطه با تأثير عاطفي گزينه‌هاي انتخاب است و بديل‌ها بر اساس کيفيت عاطفي‌شان ارزيابي مي‌شوند.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان 

بررسی رابطه استراتژی‌های رقابتی و بسته‌بندی کالاها