دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

مقدمه

در دنياي رقابتي كسب و كار امروز، فرايندهاي توسعه محصول سرعت يافته‌ و ارائه سريع‌تر محصولات به بازار يكي از معيارهاي‌هاي موفقيت در كسب­وكار است. توسعه محصول جديد، اجراي يكي از استراتژي‌هايي است كه از طريق آن يك شركت تلاش مي‌كند ميزان فروش و سهم بازار خود را افزايش دهد. اين كار از طريق بهبودبخشيدن يا اصلاح محصولات و خدمات كنوني يا ارائه محصولات جديد انجام مي‌شود.

اولين گام در نوآوري محصول، تشکيل تيمي براي نوآوري محصول مي باشد. تیم مذکور وظيفه توسعه و نوآوري محصول جديد را برعهده خواهد داشت. تيم تشكيل شده، بايد متشکل از افرادي با وظايف، دانش­ها و توانايي­هاي متنوع باشد. به­کارگيري تيم­هاي چندوظيفه­اي مستقيماً به اثربخشي کلي نوآوري محصول کمک مي­کند. هم­چنين تيم­هاي منعطف با وظايف متقاطع، در توسعه فعاليت­هاي جديد موفق­تر هستند چون داراي ترکيب دانشي جديد بوده و به سازمان­ها قابليت­هاي جديدي عرضه مي­کنند. اين تيم­ها توانايي حل مسأله را در هنگام بروز مشکل و موانع سر راه اجرا، افزايش مي­دهند.

با توجه به آن­چه گفته شد، افراد زیادی در سالیان مختلف به مدلسازی مسأله شکل­گیری تیم پرداخته­اند. در این فصل ابتدا مروری بر مطالعات انجام­شده در زمینه تیم­های کاری و چگونگی تخصیص بهینه نیروی انسانی خواهیم داشت. سپس با توجه به محتوای پژوهش پیش­رو به شرح مفاهیمی از جمله توسعه محصول جدید، منطق فازی، آزمون شخصیتی MBTI  و مبانی رفتار گروه وتیم می­چردازیم. پس از آن با توجه به مدل ریاضی مسأله، مطالبی پیرامون بهینه­سازی چندهدفه ارائه خواهد شد.

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

پایان نامه ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf):

پایان نامه ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان 

ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی